منتدي الاحلام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي الاحلام

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الكل بيهرب من الحقيقة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
amr magdy
عضو نشيط
عضو نشيط

الكل بيهرب من الحقيقة Empty
مُساهمةموضوع: الكل بيهرب من الحقيقة   الكل بيهرب من الحقيقة Icon_minitimeالأربعاء يونيو 04, 2008 6:11 am

طبعا ياشباب فى الوقت دا شباب كتير بيتخرج من الجامعات ويلجا لحياته العملية وطبعا بيكون له حبيبة اثناء الدراسه اما زميلتة او اصغر منو او ((((اكبر منو)))) .
يعنى هى ممكن تتخرج وهو لسا فى الدراسة .
مش دى المشكله انما اللى بيحصل الاتى لما تتخرج تقولك اهو انت خلصت بسرعة تعالى البيت وكلم بابا !!!!
دا وانت لسا متعرفش وضعك اية ان كنت هتشتغل او هتشوف مستقبلك ازاى انما كل مشكلتها انها عاوزاك تروح البيت وتبدأ بقا فى جالى عريس وانا رفضت الحق بسرعة انا هبيع الدنيا علشانك انا مش ممكن استغنى عنك وكلام كتير كلنا عارفينوا وكلام محفوظوبابا ضاغط عليا وانا مش قادرة خلاص.
دا شىء اما انت كانت هى لسا فى الدراسة فياعينى بقا على اللى بيحصل كل يوم صديق جديد ورقم موبايل جديد ومش بعيد تدخل فى علاقة حب وبرده هتقولك بحبك وبموت فيك وكل يوم بيجيلى عريس وانا مش قادرة استغنى عنك وعلى العلم
( لو جه عريس حتى لو مش على المستوى فبيتقبل فى لحظتها) وبدون تفكير وهناك الحالات مشهودة ياشباب.
الحب شىء جميل ولكن لا بد وان يكون حب صادق .
وهناك ايضا بعض البنات لديهم القدرة على جذب الشباب اليهم فمن الممكن ان تجعل اكثر من شخص يقعون فى حبها وتتعامل معهم بقمة الرقة والحنيه على اساس ان كان (س) مش موجود يبقى (ص)او (ع) او ......
والبقيه تاتى .
....مهما تكلمت ومهما قولت لا استطيع ان اوضح ما يدور فى ذهنى واريد من الاعضاء ان يقولوا رئيهم فى الموضوع دا وممكن نجعلوا نقاش والبنات بردوا تشارك فى الرأى لاننى اعلم انه سيكون هناك الرأى والرأى الاخر. وعلى فكرة مش كل الناس زى بعض يعنى اكيد فى استثناءات هناك الصادقون فى مشاعرهم ولكنهم قلة فى ذالك الزمن
واجوا التوفيق للجميع.ومستنى الرد
أحمد عبد العظيم
المدير العام
المدير العام
أحمد عبد العظيم

مُساهمةموضوع: رد: الكل بيهرب من الحقيقة   الكل بيهرب من الحقيقة Icon_minitimeالخميس يونيو 05, 2008 7:41 pm

عمرو اعتقد ان انا رديت قبل كدة علي الموضوع دة مش عارف مش لاقي الرد لية .
المهم انا بقول ان العبئ يقع اكثر علي الولد .
لانة ماوضحش للانسانة الي بيحبها ان ظروفة كذا وحددلها الوقت الي هاييجي يتقدم فية .
شكرا
https://ela7lam.ahlamontada.net
amr magdy
عضو نشيط
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: الكل بيهرب من الحقيقة   الكل بيهرب من الحقيقة Icon_minitimeالأحد يونيو 15, 2008 3:59 pm

احمد الفكرة مش عمليه توضيح او لاء انا بتكلم على الامور عامة بتبقى على اساس التلكيك بقا انت فاهم مابيصدقوا يلااقو فرصة للخلعون
اظن انت فاهم كلامى
((((بس))))

الكل بيهرب من الحقيقة
صفحة 1 من اصل 1